sourcream

Alla inlägg den 3 maj 2010

Av S - 3 maj 2010 19:41

Nu har jag anmält mig till Börjes. 

Var där förra året också och ser verkligen fram att åka i år också! :)

Min förra häst ska också dit och vi ska bo i samma stuga, hästarna ska dock inte

stå uppstallade på klubben, utan dom har vi hos Martina, min förra ridlärare en underbar person och hästmänniska som har gett mig så otroligt mycket inom ridningen, så ska bli skit kul! Vi ska som sagt bo i en stor stuga, med Cajsa och hennes Mamma Lotta, inte långt ifrån Börjes, så gissa om jag kommer komma hem med något snyggt! :D 

Ingen mer som ska dit? :)   

Av S - 3 maj 2010 19:29

Åh va söt min häst är! :) 

Red bara lite lätt idag, men blev väl kanske lite väl ändå... ? 

Tog rundan runt sjön, men inte hela vägen., Puma fick med

och han hamna som vanligt på efterstjälken...

Haha men Lavendel var duktig iallafall imon blir det dressyr!

Ska öva på galoppen!

Av S - 3 maj 2010 13:34

Är hemma från skolan idag, mådde inte riktigt hundra igår under tävlingen och inte igår kväll heller, så både mamma och jag tyckte att det var bra om jag var hemma, igår blir det nog inte heller någon skola med tanke på att det är elevensval-dag och jag har syslöjd och bad och känns som att det är bättre att jag sitter hemma och pluggar spanska(!!!) då. Har gjort ett prov och ett omprov och gick inte bra på något! Senare ska jag iallafall rida lilla Lavendel, inget komplicerat idag kanske ett varv runt sjön? Var ju tävling igår...

Jag nere vid sjön, har tagit bilden med självutlösare, därför ingen bra fokus på mig.

Av S - 3 maj 2010 13:27

   klicka på bilden för att komma dit :) 

Av S - 3 maj 2010 13:13

 

Gammal spis som jag hitta brevid den gamla smedjan.

   träd som slått ut, ingen anning om sorten dock..   gammal skylt som jag hitta brevid smedjan.

Står väl ung. Alla sorters gjutna gods skickas fort och billgt.

eller vad tror ni? 


Min hund Puma :) 

   

Gren :) 

 

Vitsippa

bäck

  

     Lillevi. 

                      Gammalt öde hus. 

Av S - 3 maj 2010 11:15

Igår tävla jag i Östadskulle. 

Var laget som var ute oh åkte.

I år tävlar jag DIV 1, 

2 av omg. har gått i Östadskulle,

behöver jag ens säga att jag hatar det stället?! 

Går aldrig bra där, river samma ställe varje gång. 

Igår var det iallafall utomhus, deras ridhus är super trångt! 

I förklassen LB fick jag iallafall 4 fel, vågplanket som åkte ner igen,..

I Lagklassen, så åkte det ner IGEN!!! Lämna henne lite efter för blev så 

sur på mig själv, så vi rev hindret efter också... Alla tävlingar har gått 

jätte bra iår, förutom dom I Östadkulle, skojar inte det är något med stället!

Haha vi tar nya tag till Nääs, efter det ska jag Deb. min första terräng.. :)

                   Blev inga bra bilder, stod förlångt ifrån och var tvungen att beskära dom för mycket.. 

Av S - 3 maj 2010 10:44

Lidens Lavendel. 

Född: 00

Färg: Bork

Tävlad Dressyr: LB:1

Hoppning: LA

Fälttävlan: Deb. snart.                           

Foto: Kine Vapnar

Foto: Kine Vapnar                  hur söt?! 

Av S - 3 maj 2010 10:39

hästblogg 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards